Monday, May 17, 2010

Najwa-tistic

Hari-hari malas berterusan. Ada la banyak yang memalaskan aku dari blogging wat beberapa hari. Ala.... ok lah tuh kan. Tiap hari nak ada entry, biar sekali sekala aku cuti dari nak terus blogging. Tu pun siap ada backdate entry lak.


Anyway, didn't do much today.

Popped in the office, mengamuk sikit. Mana taknya... ada la masaalah mendatang dengan Blackberry... simpan je la cita wat diri sendiri.

Anyway, temankan diri ngan layan show Najwa.

Apart from Yuna, seriously aku excited talent cam dia. Memang bakat yang leh wat terpukau bila bukak mulot. And seriously I think in the past year, I think she has matured so much.

Anyway, dia wat show kat Celebrities Club miik Ning. Sound? Awesome! Aku suka gila nak tengok show sini. Entry RM25 more worth it than most showcases I've been to.


Had two sets yang best gila! Layan... ni sapa minat Ning (lagu baru dia Mama Papa on air skang... jangan lupa request) and Najwa (me likey likey her a lot!) - aku snappy pic tuk korang.

Ok Monday, and decent start to the week.... pasni mintak-mintak rajin blogging balik.

But by the end of this week, ada something exclusive nak share ngan korang. Sapa da lama ikut blog aku mesti suka...

0 comments: