Wednesday, March 04, 2009

Transformasi bermula... (Part 2 of 2)

Ok here's the second part of the entry. I know it took some time, but sebab nak edit, upload, server lembab, ada keja, letih, layan noya orang... all in one... akibatnya baru sempat nak up kan. Hope it didn't take too long.

Firstly, here's the video of them performing snippets of songs ketika memperkenalkan diri kepada media petang smalam.




Second video ni is more of a slideshow with more photos of the kids.



And now on to the pics of the event. By the way, masa pembukaan majlis, Riz, Dafi, Farah dan Marsha menyanyikan lagu Seribu Impian. So jangan tertanya lak kenapa meka ada kat sana.

The stage is set


Farah, Marsha, Dafi dan Riz membuat persembahan pembukaan dan kemudian 20 calon pelajar joined them onstage






Calon-calon pelajar Akademi Fantasia 7



The boys


The girls


Farah



Riz


Nora tumpang nyelit


Marsha dan macam macam pose dia




Kak Mah


Alamak door gift pun amik pic? Biasalah.. penambahan koleksi memorabilia Akademi Fantasia


Aku rasa da ramai tanya aku... apa yang transformasi nya Akademi Famtasia tahun ni? Nak ubah camna lak... nampak sama jerk. Well, all I can say is the show is getting a facelift of sorts. Walaupun baru berusia tujuh tahun (and you wouldn't really need a facelift at that age) TV shows ni lain. To stay relevant and fresh, quite a bit of changes have been made which you will get to see in the next week or so. Korang tengok je la... aku mana leh bagitau.

Nak sangat aku bagitau? Hah... ni dia. Mr Bola Bola da ada bentuk muka dan da pakai baju. Ni prototype trophy for Akademi Fantasia tahun ni. Stylo tak?



NOT!!! Of course you know I'm joking about the trophy bit. Ni perhiasan kat bilik aku. Tapi cam Mr Bola Bola tuh kan? Heh... saja je nak selit masuk sini wat gempak. Mesti kalao korang tak terus baca ni, korang pun tertipu sikit kan.

Anyway...tengok mulai sehari dua nih, banyak updates aku kot. Korang kena usha. Takleh cakap pasal apa.

Anyway... aku bebetul letih ni. Been up early... and really need some rest. Hold on to your hats, cause Akademi Fantasia is beginning.


PS - Seronok KL tadik ujan sampai banjir kilat. Seronok sebab tak bak Wira aku, bak Nissan 4WD yang main rempuh je air ala motorbot padahal orang lain sangkut, dan akhirnya dimandikan aku. Heh... matilah kena sumpah seranah.

PPS - Noya seharian ada je yang uji kesabaran aku. Dari pagik tuh!

Banyaknya nota kaki ni.... - tak kuasa aku nak melayan binatang yang nak ngata aku belakang-belakang. Nama je teman media, tapi nak merungut pasal speku aku nak masuk tenaga produksi Akademi Fantasia kenapa? Konon aku diberikan perhatian sangat antara semua rakan media. Hello mangkuk jamban! Jangan malukan geng media leh tak? Orang cam ko ni la yang busukkan nama wartawan. Aku sekarang FREELANCE dan bebas ikat kontrak dengan sesiapa. Kalao ko nak sangat... ko beranikan diri berhenti makan gaji, and go freelance for a living Pokaemon! Bodoh la bangsa camni... *breathe in... breathe out* Lantak la... dari dulu ada je suara sumbang. Nak layan carutan camni buang masa. Nak carut silakan. Tapi biar ada asas... jangan kang orang kata tak sekolah lak perangai walaupun feeling educated bagai. Don't make me get to the point of confronting you (cause you know I can and will). And if I do, I'll get Shetangi on you (Project Runway fans will understand that one - not the person in question cause you probably need subtitles) And on that note... a nice day to you too.

12 comments:

Hi JOE..
thanks utk pic RIZ tue..
I tepek kat web rizfc..
xsabo nk tgk ur next post bout af7..

hye bro

**keep it cool** - mcm pnh dgr, tp dimana ek? hehehe

bese ar tu.. manusia kann..

but karl mmg xsabar nk tunggu komen2 bro starting next week!! huh!!!

thanx for the update joe and keep on updating. pasal carut2 tuh joe,kalau aku carut kau tuh,maknanya aku main2, kau jangan sentap plak k joe,:p. kau x announce lagi apa role kau dalam af7, aku harap2 kau jadi pengkritik tetap, baru la classssssssssssss

20 org tu akan kene tapis lagi ke?

neway, sy ambik video youtube tu letak kat blog ek. Dah link balik dah.

Shetangi?

No, nononono. No. No. No. Nononononono. No no.



Ahahahahahahahahah!
Takleh bayangkan lah, Joe!
Good one hahahaha!
*rotf*

wahhh! baru part-2 dah mukadimah carotan katanyaaa!!!

go joe lee! go joe lee! gooo!

larrikkk!

sabar joe..sabar..biasa ler mulut org..mmg slalunya ada jerk yg tak puas hati..tapi diri sendiri tak berani..kita carut banyak mana pun diaorg tetap muka seposen..lagi dia suka bila kita marah2..padahal sebenarnya diaorg tu jeles..

apapun will always support u..wish u best of luck joe..

thanks for the wishes and all guys. carutan tetap akan diteruskan no matter what.

apapon, bab aku dalam af7... seriously nanti aku bagitau ok.

and azyze. at least ada orang paham bab shetangi. huahuahua

"apapon, bab aku dalam af7... seriously nanti aku bagitau ok."

..........ni yg buat aku tak sabo ni...hehhehe.....apa2 pon....thnx alot for the updates Joe...long live Joe Lee!!!!

kire sedap ah suara derang kecuali sorang dua...mintak2 tak jadi mcm AF4..suara not bad tapi muka/personality hazabbbbbbbbb...

kannn... aku da ada yang possible fave