Monday, March 30, 2009

Malas!

Malasnya hari nih. Sejuk.. ujan.. ngantuk... nampaknya bukan aku je yang feel that. Ok lar guys. Korang layan Diari ek. And nih lagu tugasan tuk minggu nih.

The boys wat lagu-lagu dari Datuk Siti Nurhaliza and the girls wat lagu dari Amy Search.

Nanti jerk la ek aku wat entry panjang-panjang.

Lagu tugasan Konsert Akademi Fantasia - Minggu 4

Akim - Destinasi Cinta
Qhaud - Di Taman Teman
Hafiz - Cinta Ini
Sidi - Ku Milikmu
Aril - Lakaran Kehidupan
Yazid - Aku Cinta Padamu
Lagu Bonus Pelajar Lelaki - Jerat Percintaan

Claudia - Suralaya Dalam D Major
Isma - Kerja Gila
Zizi - Aku Dah Bosan
Rubisa - Tiada Lagi
Aishah - Mentari Merah Di Ufuk Timur
Lagu Bonus Pelajar Perempuan- Isabella


6 comments:

hye joe...
emm i think Suralaya dlm D major kot.

huhuuh..sgt mencabar laki nyanyi lagu siti...btl2 transformasi af7 nih

yup. rectified sepul, tak perasan ada typo.

joe... besh la minggu ni... aku memang minat kat dato' CT... hang mesti tau kan pasal diari... dato' CT datang tak minggu ni kat Akademi ke jadi juri ke utk bagi semangat pada dak2 AF7 ni... aku tgk principal Tiara pun begitu mengagumi dato' CT... menyanyi dari hati katanya... ada X factor lagi....
walopun aku kureng dgn dak2 AF lelaki musim ni, tapi disebabkan diorg bawak lagu CT so aku layan gak lah...
banyak lagi lagu dato' CT yang bagus yg belum digunakakn di AF mcm purnama merindu, bukan cinta biasa, kau kekasihku, nian dihati, dialah dihati, seindah biasa, diari hatimu, even cindai, baliks dan nirmala tuh semua bakal menguji vokal dan perforamnce diorg! diorg banyak pilih lagu rancak plak yang tak banyak uji ape2...
paling besh lagu hafiz sebab lagu Cinta Ini tuh baru even orang malaysia pun belum layan lagu tuh.... katon bagaskara buat... dlm lirik dia mesti kena tuko sebab tak kan hafiz nak nyanyi "AKU WANITA... TAK SEMPURNA" nanti jadi sesuatuh plak!! memang strategi lah diorg neh... startegi nak naik kan AF kali ni n nak popular kan single terbaru CT tuh! suke...suke!

joe .... kalau x silap aku ada promo lagu cinta ini kat kau dedulu!!! aku dah kata lagu cinta ini mmg syahdu gilesss!!!! tq tq faculty amik lagu ni .... mmg best!

mmg aku layan konsert 4 ni!!! merasalah release tensen kan!!! dgr pulak lagu atuk siti pengarang jantung aku!!! phewwwww

atuk siti kene jemput x masuk diary!!! ewwwww ... nak nak nak! (sambil jelir2 lidah cam goofy kan ... merasalah jadik cam mental ... )

p/s: uhuksss ... (sambil memalu kucen') nak tnya neh ~~~ stacy xder ker dlm snrai artis kene jmput masuk diary??? hiks hiks hiks ...

u goooooooooo joe!!!!! sambil loncat2 kibar mendera Malaysia!!!


THF

Anon dan THF : so pastikan korang mai konsert layan LIVE agik power!