Wednesday, August 08, 2007

Sigh...

Another date today.... well well well... malas update. Heh... jangan salah anggap. Busy day. Ari ni clear stock of four stories.

Amik ko!

Malam semalam sebenarnya tak sempat elaborate ada event KRU, so lepak ajak dia sekali tuk dinner. Sempat catch up ngan Adam sebab lama tak dok sembang ngan dia gak.

But takde pic sebab malas.. and preoccupied lak ngan bebenda lain yang lebih penting. Matilah aku!

Did my interview, and once we finished the event, continued with my date yang bukan date. Seronok gak ada yang understanding keja nih. Alamak...

Berangan lak. Erm...kang kejap agik nangis sapa nak jawab!

Kan??!!!

Takde maknanya. Nothing's going on... YET!

Apapon petang tadik lepak ngan Vern, abang Bad and Rudy once settle keja. Thanks abang Bad for your belated birthday present, though honestly I would love to have something you picked out for yourself.

Kang aku ada time aku tunjuk part of the present yang aku pilih sendiri dari abang Bad yang aku suka gila. Tu la... nama kawan tatau aku suka apa. Merasalah carut aku kata taste aku pelik!

Keji!

Anyway, pas we were done... it was on to -non-date number three.

0 comments: