Sunday, August 19, 2007

Marcell-ous!

What happens when ko ketemukan dua orang yang montel dan comel, tapi berdua melatah cam kera kena sumpit bila dicucuk? Hah...sila lihat gambar di atas sebagai rujukan akibatnya.

This pic was taken kat Planet Hollywood tadik. Onm the left tuh Ari, sound man tuk Planet Hollywood. Kenal dia da lama.... on the right tuh, si Ayu, dulu keja PR ngan EMi skang ngan KRU.

Berdua ni kes kronik melatah. Nak cakap apa kata kata hasil latahan meka pon tak berani sebab erm... quite advanced la bahasa dia sampai kalao nak rating ada abjad dan angka. Leh?
Kelakar tengok meka dua ni. Dah ler sama comel dan sihat (berangan cam aku ni figure Kate Moss lak kan!)

Apapon, Ayu, thanks ek babe for dinner at izzi's. Aku nak belanja ko lak belanja aku. Cipert punya kawan. Heh...

Aku lepak Planet Hollywood earlier this evening sebab Marcell ada sound check, then sesi jumpa peminat yang menang competition nak spend time ngan dia.

Aku lak gi tuk interview, tetiba tengok ramai lak kengkawan da pacak kat sana (pacak sebab meka keja sana...)

Anyways, had a little time with Marcell to yak and all. Never spoke to him, but despite not finding anything alluring about him, can understand why women go ga-ga over him. He's smooth, intelligent, charismatic and quite charming, to sum it all up.

Malas nak tulis pepanjang sebab pas abih interview nak jumpa bebudak and all and lepak a bit before the show tonight. Nanti aku update kan esok je ek.

A bit on the show, and hopefully lots of pics!

Tentang Dia... erm... entah lagik. I have not made up my mind what to do. Arini banyak lagi yang benda yang muncul bagik aku pikir lebih mendalam pasal my friendship ngan dia.

Aku leh tima dia kerana kekurangan dia. But I need to know kalao dia realise apa yang dia buat. Sebelom hilang perasaan sayang aku tuk Dia.

Long story... not worth sharing. Anyway... (tarik nafas sat), gotta go. I'll leave you guys with this pic of Marcell ek.

Toodles.

Marcell - chilling in Planet Hollywood

0 comments: