Saturday, June 02, 2007

Ikan A Go Go

Rajin lak nak update blog lagik... over kan? Kalau mai rajin, lebih lebih lak...
Ok...bab pic kat atas...pernah tak korang dengar pasai ikan ago go?

Tak penah? Hah...rugi la...ikan ago go nih rangup ok. Very the crispy and moist. Merasalah tender and juicy sekali.
Bukan aku merasa pon...tapi tuh ler yang lain yang baham ikan tuh yang cita.

Kalau nak tau nama ikan tuh diberi oleh pekerja kat Sundanese kat KLCC masa menghidang ikan nih.
I don't have any idea apa nama sebenar ikan yang dihidang nih sebenarnya, tapi memandangkan Shawal ada, pekerja sana lak christen the fish ikan ago go.

Pujian ka???

Shawal
kata cam ikan kena sumpah lak terbelah bukak camtuh.

Matilah...merasalah sotong tuh dinamakan sotong Juan. Oops... keji tau korang... heh!
Tu je la dish yang masih ada leftover pas abih semua dihentam katanya. Yang lain licin.

Anyway, balik pada acara makan malam tuh. Makan makan informal sesi beramas...oops...beramah mesra ini di taja oleh Presiden Kelab Peminat Shawal (merasalah promo besar besaran).

Beberapa orang lagik hadir, antara jemputan orang ni (blog alam barzakh tak penah update), orang ni, orang ni dan orang ni bak date (keji lah....)

Juga ada sekali, sekali ngan presideng (gituh...) dan owang wumah, dan moderator tuk Shawal FC Wawa yang sembunyi moka tamau pic di amik (sila lihat gambar di bawah lampiran ini untuk contoh malu nya nak tunjuk moka dari si Wawa)

Malu malu lak....bak sini nombr phone sekali...mana tau leh jodohkan sesapa yang berkenan sini... elok gak kalao aku terlibat mendirikan mesjid.

Beriya jer kan...

Back to the meal first, ni la tukang baham ikan tuh, two of which lari sejurus je tinggal tulang tuk nonton Shrek (merasalah!) Coba teka sapa....tiada hadiah yang akan diberikan.

Clue : yang tak terlibat yang tak idop sihat memegang batang kanser tuh kat tangan. Merasalah advocate. Bokan isap pon...pose je ngan rokok nampak macho.... leh?

Cepat...teka teka teka...

Tinggalkan jawapan dalam ruangan Comments. Siapa yang paling cepat... erm...memang takde keja lain selain menjawab trivia yang tidak perlu nih


Balik pada cita... lari jauh lak..sebenarnya malam nih nak bagik peluang kat Shawal tuk chat ngan peminat nya melalui portal FC nya sendiri. Ok lar tuh. Pas Dafi nampaknya si Shawal ponya turn lak.

That's what I call mesra peminat. Nak wat chat ngan Mila kat sini leh? Nanti aku announce ler...kalao sempat....



Ada agik benda nak posting...tapi nak ke birthday party Jovian dulu. Be posting more soon. Ngan cita lahar apa yang berlaku kat KLCC kat aku... have a good one guys. Have a great weekend and be safe ok...

0 comments: