Friday, April 30, 2010

Syukur!

Just a quickie update. First of all - a clue into what we doing on Saturday.


You may have seen this on TV. It's a new commercial untuk Twisties. Watch and take a listen.



And ni versi Bahasa Malaysia as performed by Pesawat.



What are we going to do? Selama ni flashmob ni single device execution. Tak kisah menyanyi, menari atau satu aksi beramai-ramai. Kali ni kita nak menggila dan wat sesuatu kelainan as never done before by any flash mob. Kami gabungkan beberapa elemen skali.

How? Korang kena mai tengok. Wat skang aku hanya mampu nak katakan it'll be in the middle of Bukit Bintang petang Sabtu. Happening! We're taking over the streets!

Aku risau sebab logistics memeningkan. Tapi aku bangga sebab idea lain tu hasil aku sendiri, and I get to see it realized. It's a show for all of you.

Dalam pening seminggu persiapan - aku pasang lagu ni repeatedly bagi semangat kat aku when things don't go my way. Lagu dari Altimet - Syukur. Dunno if you guys pernah dengar ke tak - but you should. It's inspiring. I hope Altimet yang one of the most nominated for AIM 17 akan bawak pulang something for Syukur.

We'll see on Sunday la. But meanwhile... come on sing with me... SYUKUR!