Tuesday, April 06, 2010

Happiness at your feet

Kalao ikutkan hari nih memang bad mood babas!


Mana taknya... dalam kesibukan aku... ada yang nak undang kemarahan aku dengan perangai cam lahanat.

Kita sibuk kejar sana sini, pikir kawan nya pasal yang da kenal lama ajak lunch skali, kita pon usaha berkejaran. Ada lak dia yang ajak, dia yang ok.. pastuh dia yang kencing entah ke mana bagi kita tunggu kat umah dia nak jemput agik.

Padahal dia dah kuar! Aiyo... memang mintak penyepak! Pastu nak salahkan kita lak.. kata kita yang beriya ajak la.. kita yang slalu lewat la... kita tuh kita nih... susah orang camni bodoh sombong babiks!

Hasilnya dalam aku ngamuk sakan, dah... buang! Tekan butang DELETE je orang camni! Walaopon aku kenal dari sekolah, nak dekat 20 tahun, kalao perangai tuh macam bebudak tak reti hormat masa orang - gi mampos lagik baik. I don't need unnecessary drama and all this negativity, so memang aku tak sayang dan tak rugi nak buang 'kawan' kalao camni.

Letih nak melayan yang feeling diva... WALAOPON!!!!

But today memang serious sibuk berkejaran meeting bagai. Memang balik ni nak terus KO. Esok lak awal pagik da kena kuar... berapa hari ni memang aku look forward to the weekend je. I am so stretched, that it's not funny.

Tapi kan... satu je benda wat aku senyum ari ni.

These are my most comfortable Gucci mocassins. Signature olive and red webbing with silver horsebit.. aku suka sangat. Kasut malas yang memang selesa gila of the four (oops!) I own (matilah.. gila kasut sampai nak empat!)

Dalam aku sayang gila ngan kasut ni, I was catching on upcoming releases, and there was this movie from 1987 - Wall Street, which will be remade. The 'sequel' Wall Street : Money Never Sleeps (or also known as Wall Street 2) is slated for release September 2010.

It stars Michael Douglas, Josh Brolin, Carey Mulligan, as well as Shia Labeouf. Yang pentingnya... perasan tak pics dari movie nih, si Shia ni pakai kasut apa? Aku suka! Aku suka! Aku suka!


Matilah katanya benda camni pon leh make my day. Yes, shoes are therapeutic.

Eh.... meanwhile. Korang kalao pelik kenapa aku tak link videos Diari, jangan tanya. Aku seriously rasa Diari Akademi Fantasia skang memang buang masa. Kalao korang nak tengok, layan sendiri kat Youtube. Once in a while aku akan komen perkembangan... tapi da masuk empat minggu nih... aku rasa pemerhatian aku semua sama da... da nothing different.

Cuma aku akan terus link video Konsert (for now) pada ujung minggu, serta Debaran hado so korang leh layan review aku sambil tengok video tuh compare kebenaran (gituh!)

By the way... if you are interested ... nih lagu tugasan bebudak tuk minggu nih

Alif - Hanya Di Radio (Headwind)
Daus - Mirage (Pesawat)
Iwan - Kekasih Gelapku
Maulana - Biarlah (Vince)
Shahir - Always be My Baby (David Cook)
Adira - Biarlah (Nidji)
Ain - Kawan (Ruhil Amani)
Farina - Teruskanlah (Agnes Monica)
Nad - Realiti Dewi (Alyah)

Ok la.. aku nak tidur sangat. Tak kuasa dah.... zzzz

3 comments:

hahahaha bongok arr ... kahkahkah. obama kai kasut camtu tak? mau lagi di awang2gan kau. hahaha

setuju! lu sepak je kawan kaki kencing ni! x penting pun.


(xyah ulas af pun xper ... hahahaha)

Hye joe!! Kasut u mmg hensem.. Cantik sgt.. I like..(denise)

rumput : tu la pasal!
denise : thanks! aku memang skang gila kasut gucci jerk keja.