Wednesday, April 14, 2010

Yeah yeah!

Tadik siang rush gi press conference untuk Anugerah Industri Muzik 17 yang akan diadakan 2 Mei nih.


Tuk info korang, yang akan wat persembahan tahun ni ialah - Dato’ Siti Nurhaliza, Dato Sheila Majid, Krisdayanti, Faizal Tahir, Zee Avi, Ayu, Shila, Yuna, Riz, Aizat, Alif Satar, Altimet, Dafi, DJ Fuzz, Iqwal, Jaclyn Victor, Mila, Point Blanc, Andrew Tan, Karen Kong, Preeta Prasad, Vince dan Juwita Suwito.

Penyampai termasuk Amanda Imani, Hafiz, Diana Danielle, Colabr8, Basil (FlyFM), Jo-Anna Henley, Liyana Jasmay, Mawi, Prema Yin, Ruffedge, Soo Wincci, Tini (Hot FM) dan Shruthi.

Ni some pics aku sempat snappy. Memang tak banyak!



Aku beberapa hari ni serious tak cukup tidur. Keja tak berkurangan gak sebab abih satu, masuk satu. Aduh... rezeki, rezeki gak... tapi pening sapa nak jawab.

Tapi malam tadi memang best sebab pas abih meeting bagai wrap last call at 9.30pm, aku gi lepak ngan kengkawan kat Rasta.

Kali pertama aku rasa geng Rasta ni leh nak dekat kalahkan geng Pelita ngan jumlah yang berkumpul.

Yang pentingnya...

Tuh dia.. sapa nak jawab. Aku maintain merah pink gituh pala (sila abaikan tanda tanda gugur rambut yer... sebab tu rambut berminyak, yang menipis nampak ala nak botak lak - plus pendek ok!) sementara si Rudy dah berbalung ayam!

Merasalah...

Anyways, it was enlightening to learn some things tonight.

All I can say is, let God judge. Sapa la aku nak hukumi tindak tanduk sesetengah manusia yang tak sedar untung. Syukur je atas rezeki apa aku ada, dan pada yang rasa dengki melihat walaopon tak usaha nak capai apa meka nak - aku doakan meka sendiri nampak kesilapan mereka dari terus menyalahkan orang lain.

Takpe...

Apapon.. esok another day. Merasalah.

Apapon... like I said, no review of Diari yer. Geli bijik cita cinta nan hado. Focus cinta katanya... tak perlu. Jadik Akademi Maksiat ek. Heh... tak campo! What it does is show how poyo and berangan some can be. And how retarded too sampai nak tunjuk ngan motor agik. Kowser!

Oh by the way - to all my lovely friends and readers of this blog, wonder if you guys saw this in The Star yesterday?

Recognize anyone? Kalao korang nak tau lebih, just head on over Project Alpha season two. Will blog more about it later, ok. Gotta sleep now...


PS - Korang layan Glee tak malam tadi? Aku da download lom layan... tapi meanwhile... here's the much hyped Vogue video by Sue Sylvester/Jane Lynch

Before anything else... layan the original first.


And then... the Sue! Yeay! Tak sabar aku... next week - The Power of Madonna!

3 comments:

joe..

I thot u nk tukar to bright purple? looking forward since u tweeted on it..yg last call ke pe ntah..maintain pink ghupenye..

~~zaza~~

zaza i did. kalao ko layan twitter aku, ada pic aku upload there masa launch of project alpha skali ngan azwan ali. i was purple then. eheheh.. tahan kurang seminggu da malas. maybe again soon.

alamak i have been searching for glee torrent to download but to no avail

mana kau dapat ek joe?