Thursday, March 25, 2010

Jamu selera

Sebelom anything, here's a little something for the ladies. Ni tuk akak-akak dan makcik-makcik jerk ek. Yang kalao ada abang-abang atau adik-adik minat nak usha pon ok... terpulang... heh! Tak halang, aku. Mana tau la nak hadiahkan kat sesapa ke.... (nak pakai sendiri ke)


Kawan sekolah rendah aku lama yang skang di Hong Kong sent down a couple of Coach bags, on the order of orang yang kansel last minute. They're ORIGINAL (NOT authentic fake yer, harap maklum). So member aku sangkut ngan benda ni - yang dipegang orang tua dia skang. Aku besok nak amikkan.

The two bags are the F13065 Coach Hamptons Signature Pink Belted Carryall Handbag priced originally at USD$348 and the F13977 Coach Hampton Signature Zip Satchel Brown Handbag which retails for an original price of USD$359.

These are pics from the Internet on the model - to give you guys an idea of what they look like. Google the model number for more pics.

F13065 Coach Hamptons Signature Carryall handbag

F13977 Coach Hampton Signature Zip Satchel Brown Handbag

Keadaan BARU lagik, dan shipping semua da dibayar. Kalao korang nak, aku gi usha the bags for you. CONFIRMED authentic or money back guarantee from me (aku nak lari mana.. tak main la tipu-tipu nih). Sorry tak main bayar bulan-bulan (matilah aku nak collect cam Ah Long).

Harga nak tolak? The pink yang harga asal USD$348 - leh dapatkan for RM950 and yang coklat yang USD$359 leh tolak for RM1000. Tuh kira lebih sikit je dari harga pre-loved Coach handbags in the market. Kira murah abih tuk yang brand new. Plus NO RISK kalao ngan aku (kat Internet korang order gamble gak kekadang soal replica ke, shipping ke etc)

Sapa minat - sila call aku kat 017-2025900 (please call lepas 5pm esok paling awal ok). Sebolehnya aku layan yang kat Lembah Klang so leh COD. Aku malaih ni nak bank in nak hantar-hantar. But I guess kalao korang kat outstation nak sangat, call aku, leh runding, ok?

Mulai petang esok, rasanya aku da ada dua beg ni dalam tangan aku so kalao nak any close-up detailed pics pon leh aku MMS kan, atau leh arrange to meet up.

Kalao amik dua skali, I guess aku leh kurangkan SIKIT harga tuh. Jangan la tekan sangat.

Chewah.. aku da cam wat blogshop da nak jual beg tangan bagai. Aku sebenarnya nak hadiahkan mak aku salah satu beg nih... tapi sebab baru beli a brown Raoul nya woven leather body with braided leather handle cam bazir lak bebanyak (merasalah mak aku meriah ngan beg tangan lak)

Just notakaki sikit - ada ke kaum Hawa yang nak aku wat benda ni bebetul ala blogshop mana korang leh place order? Sebab aku ada kawan-kawan kat Hong Kong (harga kira ok), dan Dubai (branded goods dia paling murah di dunia sebab takde cukai). Kalao nak tell me what kind of stuff korang would buy and maybe aku usahakan.

And since I have the attention of the ladies, for your sake, untuk kebaikan diri anda sendiri - please CLICK HERE and take the online risk assessment for cervical cancer. Wat kejap je... but trust me, you'll learn a lot about something a lot of women overlook. Jadik, makcik-makcik, akak-akak, adik-adik pompuan.. please take a minute or two dan usha ek. Masuk je site tuh, click ASSESS YOUR RISK. Bukan tuk aku... tapi untuk diri anda sendiri. Juga kalao leh, sebarkan pada kengkawan dari kaum Hawa (yang jantan tuh bagitau la mak ke makcik ke, kakak ke adik pompuan ke, sedara mara, girlpren ke kengkawan perempuan.... you're looking out for them)

Ok ok... da abih bab promosi da... skang masuk bab Diari Akademi Fantasia hari ni.



So... ini pemerhatian aku dari Diari hari ni...

*Hari ni elok sikit layan kelas Que. I like! Cuma bebudak beriya kena pegang karakter cabar Que tuk masuk watak cacat (perlu ke). Tapi Que outshine meka all the way. None of the kids nampak pon character (remember they have non-existent personalities). Heh... cikgu power, pelajar lak ampeh!
*Motif Jimmy nak pakai WALAUPPOOOON.. salah intonasi yer. Heh!
*Aiyo perlu ke nak tunjuk background/interview ngan family bebudak. Tu la sibuk wat Tirai, takde introductory program kena selit masuk Diari lak. Pastu benda Diari sibuk sumbat Debaran.. kelam kabut. Cam meraih undi tertentu lak bebudak tertentu nak tunjuk background.
*As usual - NANGISSSSSSSS!
*Pe hal la microphone pakai time tuh murahan sangat rupa? Aduh! Bajet.. bajet!
*Kenapa asik nak stress kan pelajar tuh pilihan dari 10,000 yang audition berkali-kali? Reminds me how somebody must have screwed up, or maybe we don't have anymore talent out there je the fact these kids are not standing out as cream of the crop of 10,000.
*The lighting from that box-thing the speak to is so NOT flattering.

And that's it for today, folks!


PS - Hari ni ulangtahun bonda aku yang tercayang!!! Yeay yeay!!! Love you, mommy!

6 comments:

Hi Joe,

Idea utk blogshop tu bagus. Saya rasa untuk permulaan boleh cuba dengan beg tangan dulu.

Ta!

naza : ada apa2 ko nak pesan? aku minat gucci so maybe aku rasa nak bak dari dubai dan us.

hi joe..

(1) blogshop idea: best sgt, tp konsep pre-order or ready stock? kau advertise kat blog ni gak ke?

(2) kau ada any target market ke? means potential buyer..err..youngsters x keen on gucci kot..hihihi..

(3) aku sgt suka if boleh dpt coach, after shipping etc..still considered cheaper compared dgn msia..or design yg xde jual kat msia ke..hehehe..

(4) err..if seriously nk beli..means anytime boleh roger kau ke? ehehehe..investment cmni kena ada proper planning..hahaha..


~~zaza~~

joe, mek suka sgt ngan idea ni..all these while been buying coachies from online shops..kalo dpt brand lain cam tod's, marc jacob, cole haan pun cantik gak..tp konsepnya yg ko terfikir skrg ready stock or poreorder beb? kalo ready stock ko kena ada modal besar sikit la ...kan
tp kalo jd mmg wa sokong lu...aku beli kat keai ko jek la..

bag pink tu dah ada taker ker?

Mynn the pink is still available. aku tolak for RM850 je. if you're interested just call me. :-)