Monday, January 19, 2009

3K

Guess who these people are and apa tengah lakukan sebenarnya dalam gelap? Just guess. Kalau boleh jangan intai jawapan. Try la dulu.




Tak dapat? Ke dapat? Ni jawapannya.




Ok la... the dude is none other than Audi Mok dan yang wanita anggun tuh, si Faz la sapa lagik.

What is she doing? Dah mula nyanyi ke?

Taklah...mana ada. Heh.. saja je gempak. Ni actually recording some vocal parts for a new song by Farah Asyikin yang akan feature dalam filem Pisau Cukur which is I'm sure going to have a banging soundtrack - since it comes from the same people responsible for Kami.

Heh...ingat Faz recording lagu sendiri? Tunggu sikit lagik ek. Soon...

Eh... aku serious tired. Besok petang ada interview ngan TV9 for a new program. Ciao dulu.

5 comments:

perghh..kalau betul faz nak wat single album let know aaarrr...im big fan for her..suka tgk dia berlakon..suka tgk style dia..she's so sweet..n..im big fan of u too joe..hehhehe

seriously x sabar nk tunggu PISAU CUKUR..

juz bcoz both my fav.actress - MAYA KARIN & FAZ acted indat movie..

Bile ek agak2 release kt cinema??

ayu malu aku ko cakap camtuh. bab single faz... tunggu jerk yang aku mampu cakap.

karl, expected anywhere between july and september.

apa nak malu lak Joe..kalau saya ikut Kak Vee ke function yang awak pastinya ada jugak..saya rasa excited sgt..psal saya dapat jumpa dgn penulis blog yg amat saya minat..tiap2 hari pasti saya akan singgah di blog ni..tak pernah ketinggalan..suka dgn gaya penulisan u joe..berterus terang..biarlah orang kutuk awak macamana skali pun..saya tetap sokong awak..ur the best..wish u always best of luck..keep Rockin' bro...cahii yokk..!!!