Monday, July 09, 2007

Beach boys and girls

Arinih cuti!!!!! Leh? Well not really. Sebenarnya, Astro bak kengkawan semua 'bercuti' kat lokasi rahsia. Rahsia sangat la. Malas naik bas ngan meka terus meka bagitau kat Palace Beach Resort and Spa belakang Mines je.

Heh...tempat tuh penah lalu je... tapi bila langkah, terpegun gak. Quite beautiful really. Tatau lak it was this nice.

Let the pics do the talking gituh.

The lobby


The view


Kan da kata. Cantik kan? Tambah agik the view from my room nih yang lawa gila.

Depan bekas lombong (da kawasan Mines), meka cantikkan the scenery wat ala ala pantai gituh. With the lush greenery (over cam holiday pamphlet lak) memang meletop la.

Mata letih pun cured instantly. Masa check in tuh pun gegas dari office, so by the time reached there sempat ler take in the sights and chill out.

Member Press ramai gak ada, so ok ler. Fun.

Takde schedule yang official, and the only program pun dinner. So lepak punya lepak... sampai dinner.

At dinner, we went down to the beach buatan manusia nih and scoffed down the food. Erm... banyak la aktiviti pastuh. Naik bot la.. manicure pedicure la... urut reflexology la... mengumpat la (ni aktiviti sendiri, tak disediakan Astro)

Personaliti Astro berapa orang je hadir, but it was enough nak kecoh. Spent most of the night with Sarimah. Kak Mah Gali da lama tak ngumpat ngan dia...besh pala dia. Memang leh masuk pala. Banyak la gosip aku diupdatekan.

Heh...tapi besh dapat cita mimpi Sarimah. Takleh cita sini. Cuma...erm..no lah tajleh kongsi. Mati aku kena selipar ngan Sarimah.

Mila pun ada.... Farish... Shawal... Yasmin Hani... so we kept ourselves busy till midnight, with no program suka ati jer ler layan pala.

Ni some of the pics yang aku amik. Erm.. bawah sikit ada video khas aku edit. Heh... khas buat peminat Mila.

Tapi the video for fun je ek... so jangan nak carut kualiti video tak seberapa tuh. Aku pakai handphone je nak rakam tuh, so it's not exactly the best la dari segi kualiti pic dan sound.
But, for now... on to the pics...

Mila pose sakan on the boat, Kak Mah Gali muncul suddenly ala magic to enter frame.



Anak sapa lak ni. Erm... pic lagik satu tak nampak tapi Kak Mah tengah feeling Titanic tuh.

Shawal pon nak pose on the boat. Mila tak kuasa, gi urut kaki.


Hani nak balik awal... Shawal erm.. pose lagik.


Farish dan
Shawal erm.. wat kuku??? Sapa kata laki takleh manicure.


Aku amik pic of Kak Mah tengah amik pic kita. How profound!!!


Side view. Front. Then bosan makan cekelat si Mila ni.




Orang da balik Mila oi... ko gayut ngan sapa tuh???


Termenung kat tasik menyanyi tuh kenapa. Rupanya wat Hindustan tak jadik ngan Farish. Heh!!!


Ni kumpulan baruke ni??? Very the....


Juan tengah layan gila nak Titanic gak. Merasalah kalao ko memang karam bot sun!!!


Kaki celebrity! Sapa ek? Mila la.. time nak urut kaki.


Kak Mah pose evil! Erm.. seram lak tengok pic ni...


Mila kenapa tuh...


Nak makan cekelat agik rupanya.


Eleh... malu ler konon pose makan cekelat...


I hope the pics tuh make it worth the wait sebab aku lambat update. One more thing... aku tau ramai da tertanya bila aku nak buat 60 Saat Bersama.. lagik kerana dulu penah aku janji nak make it a regular feature.

Well, put it this way. Aku ada masa aku buat ok.

Sementara tuh... semoga terhibur ngan Apa Itu Bersama Mila (keji tak title?). Enjoy guys...

0 comments: