Thursday, July 19, 2007

Tickle Me Elmo!

Ok...it's official. Lagu tema aku skang... "I don't wanna grow up...I'm a Toys 'R Us kid...
Kenapa? Sebab my coolest presents dari Toys 'R Us! Nampaknya quite a few of my friends paham sangat aku nih rupanya, mana antara minat aku is.. du-uh.. toys!

Tuh yang paling safe ler kalao nak pilih where you can't go wrong.

The cutest was this one from Jida, kawan baik kakak aku yang got me a Tickle Me Elmo. Kalao tatau, Elmo tuh character dari Sesama Street. Yang versi nih lak..kalao ko tickle, dia tergolek golek gelak... aiyo. Cam anak sedara aku... tapi skali aku tengok masa dia gelak guling guling, nampak psycho possessed doll pun ada.

Anyway... thanks Jida for the CUTEST birthday present!!!



The coolest though, has to be this 12 inch tall Spawn figure yang aku dapat dari bebudak opis aku!!! Cantik siot... aku siap letak kat opis aku atas subwoofer aku. Me likey! It's just so me!

Yang penting, cara meka nak kenakan aku tuh.

Beriya konon nak wat meeting tergempar dan sebagainya sampai dua tiga department masuk meeting. Dahlah serious pasal bab tuh nih... aku biasa lar kalao bab meeting, dok bersimpul, sambil layan rokok jer (meeting room kami smoking zone ok - akibat stress time meeting tiap kali kena wat declaration camtuh).

Anyhoo, tengah serious bagai tuh tetiba, aku perasan ada dua tiga budak desk aku takde.

Hurm... tapi aku mati mati tak suspect apa apa because da dua hari pas birthday aku.

But meka tak sempat buat on my birthday sebab aku busy seharian. Pastuh semalam lak kira aku off, walaopon aku jenguk ler opis jap.

So they decided to spring it on me today. sebab tau aku ari nih sibuk gaban banyak keja. Seb baik good mood, layan gak. Kalau biasa kalao dengar meeting mesti ada je perangai aku sebab I hate wasting time in the meeting room. Besides, meetings are so damn formal and totally turn me off.

So anyways, thanks guys!!! Adly, Idas, Kid, Irwan and the rest of the guys. Huggies!

And the final present yang aku suka banget is the one from my sis. Aku tau (sebab ada yang pecah lobang - no komen sapa) on what she wanted to get for me. Aku tamau, sebab aku tamau dia bazir duit, plus bebenda dia nak beli tuh, walaopon niat dia memang baik, aku rasa tak perlu and a waste of money is she were to get it for me.

So told her member what would be best, and smalam, about lunch, I headed to Hartamas to meet her. Had lunch there, before we proceeded to... the tattoo parlour.

Merasalah ada yang pasni carut aku agik tambah berhias aku ni, piercing lapan tattoo da dua nak tambah agik... biarlah.

I had brought my pre-designed tattoo, with my sketch yang di touch up kan oleh Irwan, graphic designer tempat keja aku.

Pas touch up sana sini ngan Eddie, the BEST tattooist in Malaysia (Borneo Ink ROCKS!!!), we settled on the final design which was more simplified.

Eddie ni, memang superb keja dia. Artis luar pon kalao wat concert sini, mesti datang lawat dia. Ni pun Linkin Park coming down pun... da call Eddie nak booking session ok!

So dia bukan calang calang... ala ala stok Sungei Wang punya. So we got down to business, and two and a half hours or so later (faster than my last session), I had a new tattoo courtesy of my sister with my own design.

The choice? An angel. My guardian angel to be exact! Ada ler significance nya. Kalao nak cita sepenuhnya apa maksudnya bagik aku personally, panjang kang cita tok nenek semua kuar.
So suffice to say I really like. Love my sister to bits, so it's nice that I have something that's part of me forever from her. I know this sounds weird but it strengthens our bond.

I connected it to my previous tattoo yang kat atas tuh, and I think it looks nice. And if you guessed it, yeap, pasnih ada agik nak sambung sebab ada ruang kosong agik. Heh... setakat nak cantikkan that work of art on my body tuh jer.

Kalao korang tak nampak sangat angel tuh, nanti aku amik close up shot sikit of it later.

Anyways... tu ler tiga present aku paling suka this year. Cute, cool and special. Before this kan da ada yang weird kan... so ok ler tuh. Ada je yang dalam kategori tersendiri.

Moving on, pas last Friday sebab AC Di Sini, aku miss pra-tayang Muallaf untuk kengkawan by kak Min. Patutnya ari ni, but again I had to cancel sebab terbooking masa dua lagik benda. Sorry luv... see you Monday anyway ok. So sorry I had to take a raincheck.

One more is a residents association meeting with the police kat kawasan perumahan aku. Bukan apa... da jiran jiran mintak ala ala minta tuk hadirkan diri kan nak tolong suarakan masaalah kawasan perumahan kami yang kebelakangan banyak kes ragut, pecah rumah, pecah keta, rompak, samun dan banyak lagik. Polis lak cam #$%^&* tak penah tingkatkan rondaan, tak penah look into the cases seriously dan much more expected of the cekap and very the amanah service.

And finally, ada lak majlis pertunangan Ning malam ni kat Shah Alam at the same time which is at 8pm. Alamak... kena squeeze in lar nih.

Kalau sempat... tapi rasanya mesti lambat kalao sampai. Apapon, congratulations Ning for finally taking that plunge. I'm sure all of us semoga cepat get married and have many, many kids.
Apapon, kalao aku sempat aku update pics kang ok. Till then.. ciaolos!!!


Notakaki : Tima kasih pada kawan aku yang call aku siang tadik. Nope.. no problems between us. Biarlah orang desperate for attention cakap memacam. Aku takde pe pe pon. Biasalah...tin kosong, sound effect jer lebih.


Footnote : Nak tengok malam ni ada yang akan tepati janji ke tak.

0 comments: