Wednesday, July 11, 2007

Ikon

Memandangkan aku sibuk nak banyakkan update yang terbengkalai nih, sempat nak announce sikit pasal Ikon.

Yang layak dari kategori solo Dayang Nurfaizah dan Jaclyn Victor, while from the group side represented by OAG an Flop Poppy. No surprise sangat kan?

Yang wakil pemenang SMS tuk kedua kategori akan diumumkan kelak, minggu depan actually.
So apapun, congrats to Dayang, Jac, OAG dan Flop Poppy. Memang layak lar meka dapat tempat in the final. And kita tunggu dua orang lagi layak dari kiraan SMS.





Untuk tangani kelewatan aku nak update these past few days sebab sibuk, most of my entries will now be shorter, kecuali kalao aku ada masa. At least lebih regular ler update aku. Letih bung, kekadang sebab pics banyak nak resize, upload dan sebagainya. Berejam gak nak link kan bebanyak pics ni.

Pas siang ke Astro tuk PC Ikon, rush lak balik opis, wat keja, then rush out again ke Menara KL tuk event annual dinner KRU Music Group yang ke 15.

Ramai gak yang hadir, tapi malas tahap gaban nak amik pics at all. Only pic menara satu nih ler time aku nak naik aku shoot dari base.

Lawa ok...

Walaupon da dekat kol 9 malam, tapi the whole sky lighted up ngan the city skyline gituh sebab cloudy.

Once in a while, aku rasa tak salah aku lebih suka post kan pics seperti ni. Pics artis dan kawan kawan selalu sangat da. Apa salahnya pic pemandangan camnih kan...kan... kannnnnn???!!!
Anyhoo ramai la...majoriti meka bawah KRU hadir. Aznil, Dafi, Flava, AC Mizal dan banyak lagi.
Si Nana jadik host. Makan melantak, lucky draw, lots of speeches, couple of performances, and then I moved on home sebab memang ngantuk sangat tak larat.

Tapi sampai rumah lak pikir pasal blog terbiar paksa diri spend an hour nak upload semua pics brapa hari ni nak updatekan blog.
Aduh...kadang kadang malas gak amik banyak pics ni... tapi bila da settle happy lak blog dijaga and tended to.

Esok another busy day sebab pagi buta da ada preiew filem Haru Biru. After that, gotta follow up with lunch with pihak Starworld dan Channel [V],

Got some quite happy news, Selain nak gi Singapore TWCE next month on assignment, nampaknya aku akan ke Bangkok pun for a while. Erm... banyak la shopping nampaknya aku ni. Pokai....susah wo nak saving camni.

But then again, I do have some things on my shopping list, so maybe the trip came just right. May just time it with my vacation days sebab rasa nak extend dok sana lama sikit nak shop around for stuff.

Meanwhile... just got to keep busy. Six days to go....

0 comments: