Friday, July 13, 2007

Coming up!

Ok...you guys aku tau most of you caught the AC DI Sini episode kan. Sebab ramai tinggalkan komen pelbagai kat sini, kat msjbox dan tagboard.
Well, honestly, aku bangga gak Mawi jawab camna.

Merasalah bangga ke ngan Linda jawab pasal Fahrin?

Cuma geram sikit sebab takde conclusion in the sense that wartawan yang tulis artikel tu dikatakan tidak menghadirkan diri. Bukan apa... aku respect each and every one of my colleagues in this industry.

Cuma bila orang pandang negatif seorang dua dan persoalkan bab hasil penulisan, apa lagik, tempias la kat the rest of us who try our best to be responsbile in our writing from every aspect.
Still, it was a good move for Mawi to bawak semua 'teman rapat' yang ada time kat Sydney, so that sesiapa leh soal aktiviti an kejadian di sana to verify the situation.

Oh well...

Oh by the way, sapa yang nampak aku typing on a laptop! Tu bukan aku ok.. tu kon jer. Keji taw production suka wat hal. Aku da agak meka mintak dok sana mesti ada lobster behind the stone gituh. Elak punya elak, masih kena! Sedar masa SMS masuk je.

By the way guys, masa tuh bukan update blog ok. Heh... aku tau ramai ingat aku update blog masa tuh. Sebenarnya tengah transcribe apa meka cakap kalao kalao perlu tuk digunakan untuk hasil tulisan kerja nanti. Kira quote la...

Aduh... camna la ni. Damn damn damn... erm... but that wasn't me ok. tetap in denial)

Anyways, don't want to write too long... enjoy the pics (tak amik banyak pon sebab malas) as well as this short video aku buat tuk Mawi send his message to his fans. Apapon Mawi, as long as ko tau jaga diri ko... and do the best for yourself, I'll always be your friend (erm..kawan bukan sebab popular ek.. dulu kawan masa kuar Prelude orang tak amik kira pon kan?...keji)

Over and out...

0 comments: