Tuesday, July 03, 2012

Jalan-jalan cari makan

Jom makan-makan nak?

Heh... korang ingat aku bergurau ek!

No, I'm serious!

Aku nak bawak korang makan. Kalau masih adalah korang yang singgah blog aku yang dah ala retro ni update baru nak mula balik.

Sekali - aku nak hadiahkan DUA smartphone Blackberry 9220 dan voucher KFC bernilai RM50 SETIAP HARI!


Caranya simple gila.

1. Masuk website Stop Missing Out

2. Ikut arahan di sana, dan hantarkan gambar anda pose bersama Blackberry kesayangan anda! (bukan bergambar guna Blackberry anda, tapi BERSAMA Blackberry anda seperti gambar contoh di bawah)


Manja gila tak pic tu (yeay, Spain menang!!!) Dan tu Blackberry kesayangan aku. Blackberry No 4 aku selepas Blackberry Bold 9700, Blackberry Bold 9780, Blackberry Bold 9900 dan kini - Blackberry Porsche Design P'9981 yang limited edition (dan dengar khabar sudah sold out di Malaysia di pengedar sah pada harga RM6,388).

My P'9981 hadiah istimewa advanced hadiah harijadi. I like! Check my previous posting to see more of it.

Anyway... sambung...

3. Selepas attach gambar, bila and a telah mengisi nama penuh anda, letakkan dalam kurung (KLUBBKIDD) di hujung nama anda. Secara automatic, korang akan di masukkan for consideration. Dua entry bersama Blackberry anda yang PALING kreatif - akan memenangi Blackberry Curve 9220 yang di taja oleh pihak Blackberry sendiri. Penyertaaan paling kreatif harian akan memenangi voucher KFC bernilai RM50 tiap hari!

Senang je kan? Tapi ingat... ni tuk pemilik Blackberry saja.

Kalau tanak makan-makan ngan aku pon, banyak lagi pilihan disediakan. Ada sesi karaoke bersama Liyana Fizi, photoshoot majalah bersama Fazura, dating wayang ngan Jehan Miskin...atau futsal bersama Bunkface dan banyak lagi.

So good luck to you guys... dan cuba cuba cuba!

PS - Baca syarat penyertaan kat website betul-betul. Tiap Blackberry ada jumlah penyertaan lain-lain. Ada yang melayakkan lebih dari satu penyertaan so leh cuba menang sesi lepak ngan semua teman-teman BBM.

0 comments: